Przeżyj swoją przygodę w świecie shinobi !
-Konoha Reppu
-To technika ofensywno-defensywna, najlepiej sprawdza się gdy przeciwnik otwarcie nas atakuje, unikamy wtedy ciosu robiąc szybki przysiad, a pozostając w przysiadzie robimy szybko pełny obrót, podcinając przeciwnika wysuniętą nogą.
- Ranga D
-Bunshin Kaiten Kakatou Otoshi
- Jutsu wymaga co najmniej 1 klona Kage Bunshin.Technika polega na nadaniu sobie (i klonom) ruchu obrotowego, takiego jak przy przewrocie przez głowę i zaatakowaniu obu ramion przeciwnika jednocześnie wysuniętą nogą (1 klon), lub też obu ramion i głowy (dwa klony). Technika może zamroczyć przeciwnika, lub nawet na krótko pozbawić go przytomności.
- Ranga D
- Dynamic Entry
- Dynamicznie lecimy na przeciwnika i zadajemy mu porządnego kopa.Pamiętajcie nogi prosto!
- Ranga D
- Hayabusa Otoshi
- Użytkownik łapie nogami i rękoma cały tors przeciwnika i rzuca się z nim w przepaść. Na początku wydaje się, że technika jest obusieczna, ale Taijutsu te nie rani użytkownika. Atak kończy się uderzeniem głową o grunt przez przeciwnika.
- Ranga D
- Konoha Senpuu
- Proste tai jutsu polega na uderzeniu nogą.Obrót przy uderzeniu wynosi 180 stopni.
- Ranga D
-Sennen Goroshi
- Potajemnie zachodzimy przeciwnika od tyłu robimy znak tygrysa i wbijamy paluszki w odbyt.Bardzo bolesna technika.
- Ranga D
- TarenKen
- Biegniemy na przeciwnika, przeciwnikowi mgli się obraz.Tai jutsu jest bardzo szybkie.
- Ranga D
- Konoha Dai Senkou
- Technika polega na uderzeniu przeciwnika w szyję jest to bardzo bolesne.
- Ranga C
- Konoha Dai Senpuu
- Polega na mocnym uderzeniu przeciwnika w klatkę piersiową.
- Ranga C
- Konoha Raiken
- Robimy ogromny zamach pięścią i uderzamy z całym impetem przeciwnika.
- Ranga C
- Konoha Shoufuu
- Biegniemy na przeciwnika unosimy wysoko nogę i uderzamy nią w rękę przeciwnika.
- Ranga C
- Oukashou
- Z całym impetem uderzamy w ziemię i rozkruszamy ją,dzięki temu możemy nakryć przeciwnika.
- Ranga C
- Gourai Rensa
- Do wykonania techniki potrzebna jest 1 brama.Poruczamy przeciwnika do góry i z całym impetem uderzamy w jego brzuch pięścią.
- Ranga B
-Konoha Gouriki Senpuu
- Atakujemy przeciwnika z wieloma obrotami wysyła on bardzo silnego kopniaka w stronę przeciwnika. Atak niemal identyczny co Konoha Senpuu.
- Ranga B
- Omote Renge
- Jest to dość zaawansowane taijutsu.
Polega na wybiciu przeciwnika w powietrze, owinięciu bandażami i na końcu potężnym uderzeniem w ziemię. Ryzykowana technika!
- Ranga B
- Seishun furu pawaa.
- Wyskakujemy w powietrze unosimy nogę i uderzamy nią o przeciwnika.Technika trudna do uniknięcia.
- Ranga B
- Shishi Rendan
- Osoba wykonująca te TaiJutsu znajduje się wraz ze swoim przeciwnikiem w powietrzu. W takiej pozycji atakujący ma większe pole możliwości. W trakcie lotu osoba znajdująca się pod ofiarą oddaje cztery silne uderzenia (zaczyna się kopnięciem z obrotu, po którym następuje potężne, uderzenie pięścią i jeden "napędzający" atak, mający zwiększyć prędkość spadającego ciała, aż w końcu cały kombos wieńczony jest mocarnym szlagiem nogą tuż przy ziemi, co tylko zwielokrotnia efekt całej kombinacji ciosów.
- Ranga B
-Tsuuten Kyaku
- Wyskakujemy w powietrze! Noga w górę,uderzamy nią o ziemię i boom! Osoba która tego nie uniknie będzie miała niezłe obrażenia wizyczne.
- Ranga B
Offline