Shinobi Saga

Przeżyj swoją przygodę w świecie shinobi !

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Już w niedługo I sezon startuje !

#1 2011-08-10 11:23:54

Mitachi

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-09
Posty: 10
Punktów :   
Ranga: Uczeń Akademii

Spis Technik

- Bunshin no Jutsu [Klon] Ranga D

- Dzięki tej technice tworzymy klona,który po zetknięciu z jakąkolwiek rzeczą znika robiąc charakterystyczne *puf*
- Czakra 50

- Ayatsuito no Jutsu Ranga D

- Dzięki tej technice możemy przemieszać się na lince w dość szybkim czasie,następnie linką oplątujemy przeciwnika i uziemniamy go.
- Czakra 100

- Bikou Ninjutsu Ranga D

- Dzięki tej technice możemy w bardzo szybki sposób zakamuflować się i obserwować przeciwnika.
- Czakra 100

-Dai Kamaitachi Ranga D

- Do wykonaniu techniki potrzebny jest wachlarz,unosimy wachlarz robimy zamach i powstaję wiatr który może przeciąć nawet korę drzewa.
- Czakra 200

-Doku Kiri Ranga D

- Osoba wykonująca tą technika wystrzela z ust ogromną ilość trującego dymu przybierającego fioletowy kolor.
- Czakra 150

-Douka  Sabaku Sousou  Ranga D

- Dzięki tej technice możemy kontrolować pobliski piasek,niestety przemieszcza się on z dość wolną prędkośćią.
- Czakra 200

-Fukumi Hari Ranga D

- Osoba wykonująca tą technikę wystrzela z jamy ustnej senbon mogące zranić przeciwnika.
- Czakra 250

- Goukakyuu no Jutsu Ranga D

- Osoba wykonująca technikę wystrzela z ust promień ognia mogący zadać sporę obrażenia przeciwnikowi
- Czakra 300

- Haaremu no Jutsu Ranga D

- Osoba najpierw tworzy Kage Bunshin,a potem przemienia klony w gorące panie z hentai'ów,technika niedopokonania.
- Czakra 250

-Henge no Jutsu Ranga D

- Prosta i znana technika osoba wykonująca ją dokonuje transformacji z dowolną osobą bądz przedmiotem.
- Czakra 20

-Kai Ranga D

- Dzięki tej technice możemy rozporszyć iluzję,niektórych iluzji nie da się przezwyciężyć ''Kai''
- Czakra 100


-Kakuremino no Jutsu Ranga D

- Dzięki tej technice możemy się szybko zakamuflować i wbić w otoczenie.
- Czakra 50

-Kekkai Houjin Ranga D

- Układamy 4 notki wybuchowe,powstaję kwadrat a osoba która w niego wejdzie będzie miała poważny problem.
- Czakra 150

-Nawanuke no Jutsu Ranga D

- Prosta technika pozwalająca uwolnić się,i rozplątać linę którą przeciwnik nas zawiązał.
- Czakra 30

-Shunshin no Jutsu Ranga D

- Dzięki tej technice możemy się teleportować na odległość max 100m
- Czakra 100

-Baku Suishouha

- Wypluwamy z ust ogromną ilość wody zalewając cały pobliski teren,umożliwia to nam wykonanie wielu wodnych technik oraz zatopienie przeciwnika
- Czakra 500

-Chidori

- Lepsza wersja Raikiri,zadajemy większe obrażenia.
- Czakra 600

-Dai Endan

-Tworzymy dużą kulę ognia mogącą nieźle poparzyć itp... przeciwnika.
- Czakra 500

-Doryuudan

-Przywołujemy błotnistego smoka, który wypuszcza z ust wiele błotnych pocisków lecących z ogromną szybkością.
- Czakra 800

-Doryuu Heki

- Powstaję ściana błota która ochroni nas przed atakami przeciwnika.
- Czakra 500

-Doryuu Taiga

- Zamieniamy zwykłą glebę na błotnistą rzekę,i tym sposobem unieruchamiamy przeciwnika.
- Czakra 650

- Gouryuuka no Jutsu

- Wypluwamy z ust kulę ognia przypominającą chińskiego smoka.
- Czakra 700

- Haisekishou

- Technika podobno do  Kasumi Enbu no Jutsu, róźni się tym że my sami decydujemy o momencie wybuchu gazu.
- Czakra 600

- Hikarakuyou

- Przecinając pobliskie kwiaty,zamieniamy je w strasznie ostre shurikeny lecące z szybką prędkością.
- Czakra 400

- Hyourou no Jutsu

- Z ziemi wyrastają kawałki lodu,zaraz po dotknięciu przeciwnika jego ciała zamarza i zostaje pokryte lodem.
- Czakra 800

- Itsukaku Hakuegei

- Aby wykonać tą technikę musimy być blisko wody.Wykonujemy odpowiednie znaki a z wody wyskakuję ogromny lodowy wieloryb z twardym rogiem na przodzie ciała.
- Czakra 700

- Kaiten Shuriken

- Technika bardzo przydatna,dzięki niej możemy kontrolować ruchy shurikenów,jest pewien minus w tym czasie nie możemy wykonywać żadnych innych technik,ponieważ naszą ręką sterujemy lot shurikenów.
- 400 czakry za kontrolę za 3 shurikenami.

- Kamikaze no Jutsu

- Tworzymy 3 małe tornada które na dolę łączą się w jedno niszcząc wszystko.
- Czakra 650

-Karyuu Endan

- Po wykonaniu odpowiednich znaków z naszych ust wylatuję wielka kula ognia.
- Czakra 700

- Kawara Shuriken

- Po wykonaniu tej techniki z byle czego np.dachu,ziemi. Powstają shurikeny lecące wprost na przeciwnika.
- Czakra 100 za 1 shurikena.

- Kusanagi no Tsurugi

- Możemy niespodziewanie wysunąć z swojej jamy ustnej miecz niekoniecznie Kusangi i sterować go za pomocą czakry.
- Czakra 500

- Mizuame Nabara

- Wypluwamy z ust pewną ilość mazi osoba która wejdzie w jej zasięg,wskoczy w sam raz do pułapki.Przylepi się do lepkiej substancji,ucieknięcie z takiej pułapki wymaga dobrej kumulacji czakry w stopach.
- Czakra 700

- Raigeki no Yoroi

- Złanczamy dwa miecze, następnie obracamy je nad nami.Powstaję energia którą przekładamy na ciało,powstaje energetyczny pancerz,potem rozłanczamy dwa miecze i znów walczymy.
- Czakra 650

-Rasengan

- Tworzymy kulę energi,która może zadać poważne obrażenia.
- Czakra 800

-Sabaku Rou

- Zamykamy przeciwnika w pustynny więżieniu,praktycznie nie da się z niego uciec.
- Czakra 800

-Sabaku Sousou

- Piasek obtacza przeciwnika i gniecie go.
- Czakra 800

-Senei Jashu

- Z rękawa wylatują węże które atakuję przeciwnika
- Czakra 650

-Shikon no Jutsu

- Technika polega na udawaniu martwego i wstrzymaniu pulsu.Nawet doświadczeni ''Jouninowie'' będą mieli kłopot z wyczuciem tej stuczki.
- Czakra 600

- Shishi Enjin

- Do techniki potrzeba 4 osób.Każda osoba wykonuję odpowiedni znaki i tworzy barierę przez którą nikt nie przejdzie.
- Czakra 500

- Shoushagan no Jutsu

- Technika polega na przybraniu wyglądu cudzej twarzy,w każdej chwili możemy zedrzeć ją tak jak maskę.
- Czakra 600

- Takitsubo no Jutsu

- Tworzymy wodospad.
- Czakra 500

- Kuchiyose

- Polega na przywołaniu zwierząt które przemieszają się pod ziemią i mogą nieźle zaskoczyć przeciwnika.
- Czakra 400

-Chakra no Mesu

- Dzięki tej technice możemy uszkodzić komuś tkanki itp...
- Czakra 400 za uruchomienie.50 za utrzymanie w każdej rundzie.

-Gokusamaisou

- Tworzymy ruchome piaski które wciągają przeciwnika ok.100m pod ziemię.
- Czakra 600

-Goshokuzame

- Wymagany teren wodny,tworzymy parę rekinów które atakują przeciwnika pod wodą zając mu niezłe obrażenia.Praktycznie nie do pokonania
- Czakra 1000

-Yomi Numa

- Tworzymy bagno pod którym zapada się przeciwnik.
- Czakra 1000

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutogameplay.pun.pl www.cs-mod.pun.pl www.happyharvest.pun.pl www.ssgun.pun.pl www.earth2140.pun.pl