Przeżyj swoją przygodę w świecie shinobi !
- Bunshin no Jutsu [Klon] Ranga D
- Dzięki tej technice tworzymy klona,który po zetknięciu z jakąkolwiek rzeczą znika robiąc charakterystyczne *puf*
- Czakra 50
- Ayatsuito no Jutsu Ranga D
- Dzięki tej technice możemy przemieszać się na lince w dość szybkim czasie,następnie linką oplątujemy przeciwnika i uziemniamy go.
- Czakra 100
- Bikou Ninjutsu Ranga D
- Dzięki tej technice możemy w bardzo szybki sposób zakamuflować się i obserwować przeciwnika.
- Czakra 100
-Dai Kamaitachi Ranga D
- Do wykonaniu techniki potrzebny jest wachlarz,unosimy wachlarz robimy zamach i powstaję wiatr który może przeciąć nawet korę drzewa.
- Czakra 200
-Doku Kiri Ranga D
- Osoba wykonująca tą technika wystrzela z ust ogromną ilość trującego dymu przybierającego fioletowy kolor.
- Czakra 150
-Douka Sabaku Sousou Ranga D
- Dzięki tej technice możemy kontrolować pobliski piasek,niestety przemieszcza się on z dość wolną prędkośćią.
- Czakra 200
-Fukumi Hari Ranga D
- Osoba wykonująca tą technikę wystrzela z jamy ustnej senbon mogące zranić przeciwnika.
- Czakra 250
- Goukakyuu no Jutsu Ranga D
- Osoba wykonująca technikę wystrzela z ust promień ognia mogący zadać sporę obrażenia przeciwnikowi
- Czakra 300
- Haaremu no Jutsu Ranga D
- Osoba najpierw tworzy Kage Bunshin,a potem przemienia klony w gorące panie z hentai'ów,technika niedopokonania.
- Czakra 250
-Henge no Jutsu Ranga D
- Prosta i znana technika osoba wykonująca ją dokonuje transformacji z dowolną osobą bądz przedmiotem.
- Czakra 20
-Kai Ranga D
- Dzięki tej technice możemy rozporszyć iluzję,niektórych iluzji nie da się przezwyciężyć ''Kai''
- Czakra 100
-Kakuremino no Jutsu Ranga D
- Dzięki tej technice możemy się szybko zakamuflować i wbić w otoczenie.
- Czakra 50
-Kekkai Houjin Ranga D
- Układamy 4 notki wybuchowe,powstaję kwadrat a osoba która w niego wejdzie będzie miała poważny problem.
- Czakra 150
-Nawanuke no Jutsu Ranga D
- Prosta technika pozwalająca uwolnić się,i rozplątać linę którą przeciwnik nas zawiązał.
- Czakra 30
-Shunshin no Jutsu Ranga D
- Dzięki tej technice możemy się teleportować na odległość max 100m
- Czakra 100
-Baku Suishouha
- Wypluwamy z ust ogromną ilość wody zalewając cały pobliski teren,umożliwia to nam wykonanie wielu wodnych technik oraz zatopienie przeciwnika
- Czakra 500
-Chidori
- Lepsza wersja Raikiri,zadajemy większe obrażenia.
- Czakra 600
-Dai Endan
-Tworzymy dużą kulę ognia mogącą nieźle poparzyć itp... przeciwnika.
- Czakra 500
-Doryuudan
-Przywołujemy błotnistego smoka, który wypuszcza z ust wiele błotnych pocisków lecących z ogromną szybkością.
- Czakra 800
-Doryuu Heki
- Powstaję ściana błota która ochroni nas przed atakami przeciwnika.
- Czakra 500
-Doryuu Taiga
- Zamieniamy zwykłą glebę na błotnistą rzekę,i tym sposobem unieruchamiamy przeciwnika.
- Czakra 650
- Gouryuuka no Jutsu
- Wypluwamy z ust kulę ognia przypominającą chińskiego smoka.
- Czakra 700
- Haisekishou
- Technika podobno do Kasumi Enbu no Jutsu, róźni się tym że my sami decydujemy o momencie wybuchu gazu.
- Czakra 600
- Hikarakuyou
- Przecinając pobliskie kwiaty,zamieniamy je w strasznie ostre shurikeny lecące z szybką prędkością.
- Czakra 400
- Hyourou no Jutsu
- Z ziemi wyrastają kawałki lodu,zaraz po dotknięciu przeciwnika jego ciała zamarza i zostaje pokryte lodem.
- Czakra 800
- Itsukaku Hakuegei
- Aby wykonać tą technikę musimy być blisko wody.Wykonujemy odpowiednie znaki a z wody wyskakuję ogromny lodowy wieloryb z twardym rogiem na przodzie ciała.
- Czakra 700
- Kaiten Shuriken
- Technika bardzo przydatna,dzięki niej możemy kontrolować ruchy shurikenów,jest pewien minus w tym czasie nie możemy wykonywać żadnych innych technik,ponieważ naszą ręką sterujemy lot shurikenów.
- 400 czakry za kontrolę za 3 shurikenami.
- Kamikaze no Jutsu
- Tworzymy 3 małe tornada które na dolę łączą się w jedno niszcząc wszystko.
- Czakra 650
-Karyuu Endan
- Po wykonaniu odpowiednich znaków z naszych ust wylatuję wielka kula ognia.
- Czakra 700
- Kawara Shuriken
- Po wykonaniu tej techniki z byle czego np.dachu,ziemi. Powstają shurikeny lecące wprost na przeciwnika.
- Czakra 100 za 1 shurikena.
- Kusanagi no Tsurugi
- Możemy niespodziewanie wysunąć z swojej jamy ustnej miecz niekoniecznie Kusangi i sterować go za pomocą czakry.
- Czakra 500
- Mizuame Nabara
- Wypluwamy z ust pewną ilość mazi osoba która wejdzie w jej zasięg,wskoczy w sam raz do pułapki.Przylepi się do lepkiej substancji,ucieknięcie z takiej pułapki wymaga dobrej kumulacji czakry w stopach.
- Czakra 700
- Raigeki no Yoroi
- Złanczamy dwa miecze, następnie obracamy je nad nami.Powstaję energia którą przekładamy na ciało,powstaje energetyczny pancerz,potem rozłanczamy dwa miecze i znów walczymy.
- Czakra 650
-Rasengan
- Tworzymy kulę energi,która może zadać poważne obrażenia.
- Czakra 800
-Sabaku Rou
- Zamykamy przeciwnika w pustynny więżieniu,praktycznie nie da się z niego uciec.
- Czakra 800
-Sabaku Sousou
- Piasek obtacza przeciwnika i gniecie go.
- Czakra 800
-Senei Jashu
- Z rękawa wylatują węże które atakuję przeciwnika
- Czakra 650
-Shikon no Jutsu
- Technika polega na udawaniu martwego i wstrzymaniu pulsu.Nawet doświadczeni ''Jouninowie'' będą mieli kłopot z wyczuciem tej stuczki.
- Czakra 600
- Shishi Enjin
- Do techniki potrzeba 4 osób.Każda osoba wykonuję odpowiedni znaki i tworzy barierę przez którą nikt nie przejdzie.
- Czakra 500
- Shoushagan no Jutsu
- Technika polega na przybraniu wyglądu cudzej twarzy,w każdej chwili możemy zedrzeć ją tak jak maskę.
- Czakra 600
- Takitsubo no Jutsu
- Tworzymy wodospad.
- Czakra 500
- Kuchiyose
- Polega na przywołaniu zwierząt które przemieszają się pod ziemią i mogą nieźle zaskoczyć przeciwnika.
- Czakra 400
-Chakra no Mesu
- Dzięki tej technice możemy uszkodzić komuś tkanki itp...
- Czakra 400 za uruchomienie.50 za utrzymanie w każdej rundzie.
-Gokusamaisou
- Tworzymy ruchome piaski które wciągają przeciwnika ok.100m pod ziemię.
- Czakra 600
-Goshokuzame
- Wymagany teren wodny,tworzymy parę rekinów które atakują przeciwnika pod wodą zając mu niezłe obrażenia.Praktycznie nie do pokonania
- Czakra 1000
-Yomi Numa
- Tworzymy bagno pod którym zapada się przeciwnik.
- Czakra 1000
Offline