Przeżyj swoją przygodę w świecie shinobi !
Dendou Hando
Nasza ręka zostaje lekko naelektryzowana. Gdy zetknie się z ciałem przeciwnika daje chwilowy paraliż.
Ranga D
Raiseishi
Proste jutsu, mające na celu wprowadzenie w naszą broń dawki elektryczności, przez co zdecydowanie trudniej ją nam odebrać.
Ranga D
Torunēdo Raitoningu
W naszych rękach wytwarzają się pioruny, którymi możemy atakować przeciwnika.
Ranga C
Sandā Appu
W dłoni tworzona jest elektrczyna kula ( Wielkości Rasengana ). Gdy zetkniemy się z ową techniką jesteśmy sparaliżowani na pewien okres czasu.
Ranga C
Matatenka
Wbrew pozorom, bardzo silne jutsu. W miejsce w którym znajduje się przeciwnik, spada cały deszcz błyskawic. Ciężko uniknąć tej techniki.
Ranga C
Raiton Kage Bunshin no Jutsu
Zapewne najsilniejszy klon ze wszystkich. Gdy zostanie zniszczony naszego przeciwnika razi silna dawka wyładowania elektrycznego.
Ranga C
Jibashi
Z końcówek naszych palców powstają słabe elektryczne promienie. Tworzą się łącząc jeden duży silny pocisk. Dosyć efektowne jutsu.
Ranga C
Kangekiha
Jutsu polega na stworzeniu wyładowań elektrycznych wokół siebie na jakieś półtora metra. Samo w sobie może nie jest silne jednak w połączeniu z odpowiednim Suitonem może ostro zaszkodzić.
Ranga C
Kusanagi no Tsurugi Chidorigatana
Dzięki tej technice, przez naszą broń może przepływać Chidori.
Ranga B
Rai no Tate
Wyciagając rękę do przodu, tworzymy elektryczną tarczę. Bardzo skuteczna obrona.
Ranga B
Sandā Saberu
Ulepszona technika zwykłej Rai no Tate. Po stworzeniu tarczy jesteśmy w stanie zaatakować nią rywala.
Ranga B
Hiraishin
Po wymówieniu nazwy techniki od góry do dołu, przechodzi przez nas silne wyładowanie elektryczne. Gdy przeciwnik nas dotknie, wszystko przechodzi na niego.
Ranga B
Chidori
W dłoni pojawia nam się chakra z naturą chakry Raiton. Jutsu chakrożerne, ale bardzo silne. Z reguły zetknięcie się z nim, kończy się śmiercią.
Ranga A
Chidori Eisou
Poprzez manipulację nad Raitonem, wypuszczamy z dłoni elektryczny ,,laser". Możemy go swobodnie kontrolować.
Ranga A
Chidori Kouken
Wbijamy miecz w podłoże. Następnie wymawiamy słowa techniki, chwilę później w naszego przeciwnika pędzi solidna dawka prądu. Technika o dużym zasięgu.
Ranga A
Chidori Nagashi-Terepo to
Bardzo przydatna technika. Przykładamy rękę naelektryzowaną elektrycznością do ziemi. Zmusza ona przeciwnika do podskoczenia jeśli tego nie zrobi zostanie mocno porażony.
Ranga A
Chidori Nagashi
Dośc silne Jutsu defensywno ofensywne. Dookoła nas pojawia się wyładowanie elektryczne mogące obezwładnić przeciwnika porazić lub odrzucić. Może tez działać jak obszarowy atak pomagający w ucieczce. Jutsu to jednak nie zadanie zbyt mocnych obrażeń.
Ranga A
Chidori Senbon
Sasuke tworzy Chidori, a następnie przyciska je dłońmi. Jest on wtedy w stanie strzelać pociskami z Chidori.
Ranga A
Raikiri Ookami
W dłoni tworzymy Raikiri, z którego wydobywa się błyskawica w kształcie wilka. Bardzo trudno uniknąć tej techniki.
Ranga A
Rairyuu no Tatsumaki
Przyciągając do siebie pioruny, tworzymy dwa olbrzymie tornada. Wpadnięcie w któreś z nich, może się bardzo źle skończyć.
Ranga A
Raiton: Gian
Wypusczamy w kierunku przeciwnika elektryczny pocisk. Technika jest w stanie przemienić nas w węgiel. Bardzo silne jutsu.
Ranga A
Chidori no Tate
W obu naszych dłoniach pojawia się chidori. Zastosowaniem tej techniki jest możliwość sprawowania technik Raiton lub podwójny atak.
Ranga A
Chidori Eisou Bunsam
Jest to technika końcowa Chidori Eisou. Kiedy już przebijemy kogoś techniką Chidori Eisou, ze wszystkich stron przebijają go inne elektryczne ostrza. Technika zawsze śmiertelna.
Ranga A
Raikiri
Dopracowana forma Chidori. Atak zjada mniej chakry i jest dosyć znacznie silniejszy.
Ranga S
Kirin
Najpotężniejsza technik Raiton. W początkowej fazie techniki, wykonawca tworzy w dłoni Chidori, kierując je w kierunku nieba. Moment później piorun pędzący z prędkością 1/1000 sekundy, trafia w cel. Technika jest nie do uniknięcia i zawsze skutkuje.
Ranga S
Raikanshin no Jutsu/Raiton no Yoroi
Użytkownika techniki pokrywa aura elektryczności która znacznie zwiększa jego szybkość oraz siłę. Natomiast kontakt fizyczny z osobą posiadającą ową aurę kończy się porażeniem elektrycznym.
Ranga S
Offline