Przeżyj swoją przygodę w świecie shinobi !
Karada Enkou no Jutsu - Jest to technika teleportacji żywiołu ognia. Pozwala ona na przeniesienie się na maksymalny dystans stu metrów. Niestety technika jest dość powolna ponieważ całe nasze ciało musi spłonąć.
Ranga D
Housenka no Jutsu - Wypluwamy z ust kilka małych ognistych kul. Bardzo często są w nich ukryte shurikeny.
Ranga C
Kasumi Enbu no Jutsu - Ranga C - Ognisty atak, wystrzelony w grupę przeciwników. Po dotarciu do celu pocisk rozpada się na wiele mniejszych płomieni, poszerzając tym samym swoją powierzchnię.
Ranga C
Ryuuka no Jutsu - Kolejne jutsu związane z elementem ognia. Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek, i po nich puścić ogień.
Ranga C
Bakuhatsu En Shoto - Użytkownik z dłoni "strzela" ognistymi kulami które przy zetknięciu się z czymś wytwarzają nie dużą eksplozję.
Ranga C
Gamayu Endan - Bardzo silna technika polegająca na tym że Gamabunta ze swoich ust pluje olejem a osoba siedząca na nim używa elementu ognia (lub inego sposobu) i podpala olej. dzięki tej kombinacji powstaje dośc potężny strumień ognia który z ogromną prędkością uderza w przeciwnika który może go bardzo osłabić. Technika użyta tylko 2 razy raz w zapychaczu a drugi podczas walki Sanninów.
Ranga B
Goukakyuu no Jutsu - Z ust wypluwamy olbrzymią ognistą kulę. Technika charakterystyczna i reprezentacyjna do elementu Katon.
Ranga B
Karyuudan - Technika wymaga uprzedniego użycia techniki Doryuudan ! Przy tej technice najpierw tworzymy błotne pociski i wypuszczamy je w stronę wroga, a następnie silnym ognistym podmuchem podpalamy je wszystkie, tworząc niemal artyleryjski ostrzał ognisto-błotnych pocisków. Przeciwnik ma niewielkie sznase uniknięcia ataku z powodu jego ogromnego zasięgu.
Ranga B
Haisekishou - Z ust wydobywa nam się mnóstwo łatwopalnego pyłu. Ma bardzo duży zasięg. Kiedy zostanie podpalony wszystko w pobliżu - płonie.
Ranga B
Hibashiri - Po wykonaniu przez nas odpowiednich pieczęci przy naszych stopach pojawiają się na ziemi linie ognia które natychmiastowo rosną na wysokość kilku metrów i otaczają przeciwnika , lub wielu tworząc ognisty krąg bez wyjścia. Po chwili krąg błyskawicznie zaciska się zabijając wszystkich w środku i znika.
Ranga B
Zukkoku - W początkowej fazie techniki, z ust wydobywa się długi i płaski ognisty promień. Wraz z rosnącym zasięgiem powiększa się on, niosąc druzgocące skutki.
Ranga B
Dai Endan - Technika
polegająca na wypuszczeniu oleju z ust, a następnie użyciu ognia.
Jednak jutsu jest o wiele silniejsze, dzięki chakrze pozyskiwanej z otoczenia.
W praktyce powstaje ogromny płomień, niezdolny do uniknięcia przy pomocy Kawarimi no Jutsu. <Sannin Mode>
Ranga A
Katon Haikedo - Po złożeniu pieczęci,
wyciągamy rękę ku niebu. Formuje się tam olbrzymia ognista kula, którą możemy atakować rywala.
Ranga A
Gouryuuka no Jutsu - Ogniste Pociski o sporej mocy penetracji. Potrafia bez problemu przebić się przez betonowy mór.
Ranga A
Karyuu Endan - Olbrzymi „jęzor” ognia naciera na przeciwnika. Temperatura płomienia oraz jego intensywność niemalże uniemożliwiają przeżycie po trafieniu a ponad to temperatura na polu walki na pewno ulegnie zmianie.
Ranga A
Senpou Goemon - Użytkownik wypluwa dużą ilość oleju, po czym Shima wykonuje potężne jutsu żywiołu ognia, a Fukasaku wzmacnia płomień za pomocą jutsu żywiołu wiatru. W jednej chwili przestrzeń wypełnia się płonącym olejem. <Sannin Mode>
Ranga S
Offline